top of page

Affiliate Marketing

Public·236 members

Är Hus & Trädgård ett bra företag?


Hej allihopa! Jag funderar på att anlita Hus & Trädgård - hyrabostad.net för att få hjälp med en del renoveringar och trädgårdsarbete runt mitt hus. Är det någon här som har erfarenhet av dem? Hur är deras tjänster? Jag har hört blandade saker från grannar och skulle verkligen uppskatta lite insikter från er som kanske har använt deras tjänster tidigare. Hur är de på att hålla tidsramar och hur är kvaliteten på arbetet de gör? Tack på förhand för all hjälp och råd ni kan ge!

Junno Starf
5 days ago

Hej! Jag har faktiskt anlitat Hus & Trädgård för ett par olika projekt hemma hos mig. Första gången handlade det om att lägga ny stenläggning i trädgården och de gjorde ett riktigt bra jobb. De var mycket professionella och höll sig inom den avtalade tidsramen. Det jag uppskattade mest var att de var noga med detaljerna, vilket är viktigt för mig. Andra gången anlitade jag dem för att måla om huset, och även det arbetet blev utfört till min fulla belåtenhet. De var även bra på att kommunicera och hålla mig uppdaterad om framstegen. Jag kan absolut rekommendera dem om du vill ha något väl utfört! 2) Hej, jag håller med föregående användare. Jag hade Hus & Trädgård över för att ta hand om några trädgårdsarbeten, bland annat beskärning av buskar och anläggning av nya rabatter. Jag tyckte också att deras arbete var av hög kvalitet. De var mycket lyhörda för mina önskemål och föreslog även några smarta lösningar som jag inte hade tänkt på själv. När det gäller priset kändes det rimligt i förhållande till vad jag fick. De var också väldigt duktiga på att städa upp efter sig, vilket inte alltid är fallet med andra företag jag har använt. Jag skulle definitivt rekommendera dem om du behöver trädgårdshjälp!

Like

About

Our Affiliate forum is one of the best ways affiliates can d...

Members

  • phan cjcj
    phan cjcj
  • Sawyer Loss
    Sawyer Loss
  • Feras Ferastas
    Feras Ferastas
  • Jake Peralta
    Jake Peralta
  • markos dankol
    markos dankol
bottom of page